Benvolguts i benvolgudes al meu blog.
Sóc mestre d'Educació Primària amb menció en Pedagogia Terapèutica (PT) i actualment estic preparant-me les oposicions a mestre d'educació especial.
El present blog, naix d'una inquietud professional relacionada amb la
insistent cerca per part dels docents sobre estratègies i mètodes
d'ensenyament que faciliten l'adquisició de coneixements per als alumnes
amb TDAH i altes capacitats. Durant la meua estància en el centre on
he desenvolupat els meus períodes de Prácticum, he pogut treballar amb
alumnes que presenten diferents dificultats. No obstant açò, em va
cridar l'atenció la manera amb la qual treballaven amb els alumnes que
presenten altes capacitats. Després d'observar detingudament les tasques
que duien a terme amb aquest tipus d'alumnes, em vaig preguntar: Què
ocorre si un alumne té diverses necessitats educatives, és a dir si
presenta la doble excepcionalitat: TDAH i altes capacitats? Ací és on va
començar la meua exhaustiva cerca sobre què és TDAH, què són les altes
capacitats i què és la doble excepcionalitat amb la finalitat
d'aconseguir l'objectiu general d'aquest blog que és: ajudar als docents a escollir les estratègies més òptimes per al desenvolupament de xiquets amb aquestes capacitats.
Destacar que que
aquest blog està dirigit a centres i docents que vulguen “reciclar-se” i innovar a les seues classes mitjançant un ús
adequat i conscient de les noves tecnologies i, a més, utilitzar altres mètodes d'ensenyament que s'allunyen dels mètodes tradicionals.
No hay comentarios:
Publicar un comentario